Amanda her! 👋🏻 Jeg er 23 bor i Struer🏠 Jeg synes det er virkelig angst provokerende række ud ,men ærligt er virkelig ensom.
Jeg mangler virkelig nogle mennesker i min hverdag,
jeg savner virkelig bare at havde nogen man kan tage i biografen, shoppingtur, gåture, eller snakke,
eller bare helt simpel at gå over købe noget slik og se en film.
Jeg interesserer for mange ting film/seire, shopping/cafeture, makeup/negle og en masse andre ting
Såå håber der er nogen som ville de ting, så endelig skriv!❤️
Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.
Hvad venter du på? Gør som 720.237 andre, og opret dig gratis i dag.